504340310 biuro@kompiko.pl
ul.Poznańska 9862-025 Kostrzyn

Serwis

 

Witamy na stronie naszego serwisu

U nas dokonasz naprawy swojego laptopa lub komputera stacjonarnego.

Zakres naszych działań obejmuje naprawy sprzętowe, modernizacje oraz rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem.

Ponad 15 lat doświadczenia sprawia że usterki są diagnozowane oraz usuwane skutecznie i szybko.

Na wszystkie naprawy dajemy gwarancje oraz paragon lub fakturę VAT. Laptopy

Wymiana matryc, zawiasów, obudów, klap. Wymiana napędów DVD, rozszerzenie i wymiana pamięci RAM. Wymiana kart sieciowych Wi-Fi. Naprawa gniazd zasilania i USB. Wymiana płyt głównych i dysków. Wymiana klawiatury, taśm matrycy. Modernizacje laptopów.

Diagnostyka działania sprzętu. Aktualizacja BIOS, firmware, systemów operacyjnych i oprogramowania. Instalacja i naprawa systemów WINDOWS 10,8.1,7,XP Instalacja peryferii (drukarki, modemy, itp.) Odwirusowywanie i instalacja antywirusów. Instalacja oprogramowania. Przyspieszanie działania. Archiwizacja danych. Odzyskiwanie haseł do systemu. Konfiguracja kont i programów pocztowych (Outlook, Thunderbird itp.) Komputer stacjonarny.

Naprawy i modernizacje komputerów stacjonarnych. Konserwacja i czyszczenie komputerów.

Aktualizacja BIOS, firmware, systemów operacyjnych i oprogramowania. Diagnostyka działania sprzętu. Instalacja i naprawa systemów WINDOWS 10,8.1,7,XP Instalacja peryferii (drukarki, modemy, itp.) Odwirusowywanie i instalacja antywirusów. Instalacja oprogramowania. Przyspieszanie działania. Archiwizacja danych. Odzyskiwanie haseł do systemu. Konfiguracja kont i programów pocztowych (Outlook, Thunderbird itp.)

Najczęściej zadawane pytania:

  • Czy diagnostyka jest darmowa ?

    Tak, jedynym warunkiem jest dalsza naprawa sprzętu, jeśli klient zrezygnuje z niej opłata za naszą prace wynosi 50zł.

  • Czy wycena jest darmowa ?

    Tak wycena jest zawsze darmowa, podamy w niej przybliżony koszt naprawy gdy usterka jest jednoznacznie pewna np. (zbita matryca).
    Gdy należy określić przyczynę usterki rozpoczyna się diagnostyka.
    Jeśli klient po wycenie nie zgadza się na naprawę lub jej koszt nie jest ekonomicznie opłacalny dla niego i nas, nie pobieramy oczywiście żadnej opłaty.

  • Czy naprawiacie telefony ?

    Nie naprawiamy żadnych telefonów, możemy jedynie pomóc zgrać dane z telefonu na nośnik.

  • Czy naprawiacie drukarki

    Nie naprawiamy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.

  • Czego nie naprawiacie ?

    Płyt głównych i innych podzespołów.
    Drukarek, monitorów, klawiatur, myszek, telefonów,smartfonów, komputerów Apple, zasilaczy, ładowarek, skanerów, konsol do gier, upsów, faxów, tabletów itp.

  • Czy dajecie gwarancje na usługę ?

    Gwarancja na usługę wynosi miesiąc natomiast na podzespół nowy to 2 lata (wymieniony w ramach usługi).

  • Co zrobić by mieć niedrogą naprawę ?

    Dostarczyć jak najszybciej sprzęt do nas, nie rozbierać, nie próbować samodzielnych napraw zwłaszcza jeśli nie mamy w nich doświadczenia.
    Będzie szybciej i taniej jak my zrobimy to dla Was.